![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Jag har glömt att berätta att allt nu fungerar som det skall.
Det var ett tips från Micke321 som fungerade. Det var en annan drivrutin till grafikkortet närmare bestämt en "detonator" drivrutin som dar ut det mesta av datorn. Så nu kan jag köra problemfritt. MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Listan räcker inte till. Vad göra? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-03-18 20:17 |
Något litet bara... | tufftuff | 3D-design - Trainz | 56 | 2003-03-07 18:49 |
Det går inte att göra con filer. | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 14 | 2002-11-04 14:49 |
TGA Tool 2 fungerar inte! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-07-30 07:20 |