![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
STW's "SJ class Da", utrustat med STL-koppel, slutljus, texturegrupp med 3 extra lok på "köpet", mm mm.
För övrig info. läs HELA första inlägget i tråden.
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
En uppdatering på "Ue (590) orange", som även har fått STL-koppel, slutljus, mm.
Loket är i org.skick i övrigt (inte ommålat ![]() ![]() Eftersom det p.g.a. antalet texturer i modellen inte är möjligt att använda sej av texture-groups, så vart det ett extra lok istället, som är ommålat, nämligen "Uf 860 orange", som faktiskt har tagits i bruk igen i verkligheten, alldeles nyligen ![]() Som vanligt, när/om ni får frågan om "Overwrite", välj "Yes". Ev. saknade kuids finns på DLS. För övrig info. läs HELA FÖRSTA inlägget, och glömm inte hytten (Ub interior), som oxå är uppdat. Har samma namn som cdp-filerna i spelet.
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Lennart har gjort en ny hytt till Ue-Uf loken, så om ni vill kan ni ladda ner den här https://dl.dropboxusercontent.com/u/...20Interior.cdp
OBS!!!! Hytten har nytt kuidnummer, bara att ändra i configfilen. Skickar med en uppdatering på mitt Uf 860 också, det använder den nya hytten, annars är det samma lok som tidigare, men kräver dock Trainz ver. 3.3.
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ett av mina favoritlok.
För info och annat, denna tråd: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=34998
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2014-04-23 klockan 22:23. Anledning: Orörlig bogey |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
som jag trimmat lite kommer här:
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Där blev nog fel av mig! Det är min Ub-hytt som fattas, jag skall leta upp den och ladda upp den, även om en ny version av lok och ny hytt är på gång!!!
Återkommer: Denna skall vara rätt !?:
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2014-09-23 klockan 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Passar väldigt bra på många av mina stationer, funderar på att lägga fast Öä i banan - en ära som inte ens BJ O godslok får dela. Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Öa är ett batteri pantograf lok så ett läge på pantografen är "uppe" fast det inte syns för att simulera "batteri" drift och de andra är för "vanligt" pantograf läge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Veteran
|
![]()
Ta du och klona den Öa du har så kan du sätta den med öppna huvar och massa tekniker hängande i batterirummen nånstan.
För det kommer en ny, bättre(?) med ny hytt snart, som kanske t.o.m. du lyckas få att fungera ![]() Citat:
![]() |
![]() |
Taggar |
diesellok, ellok, godsvagnar |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|