![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Man kan använda gMax till Ts2009/10 utan problem, men om jag inte minns fel så saknar gMax stöd för normalmaps. Men om du ska börja bygga så rekommenderar jag dig att välja Blender framför gMax, det programmet är nog ett av de värsta som jag arbetat i och det märks verkligen nu när man gått över till Blender, jag förstår inte hur jag stod ut.
![]()
__________________
-k- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
Har knåpat till det mesta på Od och skickat till mina beta-testare. Mycket pyssel med animeringarna av dörrar och fönster och lite "städning" av boggins och lokets texturer.
En bild på "screenshot"-förlagan:
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|