![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
1. vista fungerar aldrig.
2. route geometry extractor funkar inte med vista. 3. Mitt msts la av för några veckor sedan. 4. Min dator vägrar fatta att jag ska installera xp. 5. SJ är ett skämt. 6. Utvecklingen av msts 2 lades ner. 7. Skolan är det tråkigaste som finns. 8. Ridningen går alldrig bra nu för tiden. 9. Min hårddisk är för liten. 10. Allt annat som är iriterrande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Är det Lap Top du har? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hos mig har bussarna gått i tid! Dock är det snorhalt på vägarna!
![]() |
#5 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Håller på att hosta upp andningsvägarna, är yr och troligen febrig. Dessutom helt slut efter en dag på jobbet....
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]()
Dagens piss: Nu har grannen fått för sig att riva sina möbler och spika ihop dem igen, vilket har resulterat i oväsen från tidigt i ottan... varför?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag skrev det där i fredags, då det precis börjat. Nu är det onsdag och det börjar kännas bättre...
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|