![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#721 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]() Citat:
![]() Prövade dock att hälla i en manlig shot kemetyl i huvudledningen en gång. Även om det kanske inte blev bra så vart det ändå förvånansvärt mycket bättre ![]()
![]() |
![]() |
#723 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Om man åker bussen hem där en mor och ett barn som inte riktigt kan sitta still sitter (på vanliga platser, där barnet är närmast fönstret)..
Så helt plötsligt får barnet nått sykbryt och trycker på stoppknappen sjuttioelva gånger så inte bussen kan åka från hållplatsen. Mamman måste ju uppmärksamma att barnet plingar konstant. Först när jag bett mamman be barnet sluta sluta skitungen.. Jag börjar mer och mer fundera på att rösta på SD i nästa val, så kanske det händer nått i Sverige som gynnar landet..
![]() |
#724 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#726 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Har ominstallerat datorn, men ljudkort och riktiga internetuppkopplingen vägrar funka. Får köra trådlöst internet tills vidare.
![]()
![]() |
#727 |
Medlem
|
![]()
Snöröjningen i Stockholm är nog det sämsta jag sett!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Svenska i skolan = Jätte tråkigt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
Medlem
|
![]()
...men väldigt nödvändigt! Svenska är viktigt för en bättre kommunikation både muntligt och skriftligt. Läser du Svenska C på gymnasiet får du dessutom testa mer av det muntliga.
![]() |
![]() |
#730 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Fast det kanske är nödvändigt fast roligt är det inte ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Uppenbarligen behöver du mer svenskaundervisning, med tanke på att du har särskrivit ordet "jättetråkigt"...
![]() |
#732 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En bra regel att tänka på: Uttalas det som ett ord, så skrivs det också som ett. Iaf i de flesta fallen. Personligen skriver jag hellre ihop ord jag är osäker på än att skriva dem som två ord.
![]() |
#734 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#735 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag måste gnälla av mig lite över en händelse.
I förrgår hade jag ett snabbtåg mot Ormsta som bara stannar på fyra stationer, en av hållplatserna som man passerar är Tibble där det finns en bomförsedd plattformsövergång i norra änden. Allt ser bra ut vid passagen, men när jag har halva perrongen kvar så ser jag en tant krypa under ena bommen och gå över spåret. Jag hänger mig på tyfonen och nödbromsar, tanten kastar sig bort från spåret och halvsekunden senare passerar jag med knappt sänkt hastighet. Folk är inte kloka... Hoppas att hon fattade hur nära döden hon var och att hon lärde sig något. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|