|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-02-21, 19:28 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
Ryskt diesellok och tankvagnar
Har inte sett detta nämnas på forumet så skulle vilja tipsa om denna addon(gratis/donationsvara) till dom som gillar dieselmuller Något av det bästa jag har sett och kört till Railworks så långt och rent funktionsmässigt så gör detta lok att RS.com's egna produkter liknar hemmasnickeri
Video av lok och vagnar Instruktionsvideo för förare Hemsidan med länk till hämtning Inte ett lätt lok att köra utan att läsa manualen men helt klart värt det när man börjar få grepp om funktionerna Mycket nöje!
2011-02-22, 00:23 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Tack för tipset!
2011-02-22, 07:51 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
Jadu! Även fast jag inte gillar dieselmuller så är det ett måste att ladda ner! Kan tyvärr inte nu p.g.a. att min dator har virus!
|
|