![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Ja, jag googlade också på det kuidnumret och fick en länk till ett forum där man hänvisar till en polsk sida här i svensk översättning: Det Теоретический Механик (Е. Сухов)------------------ Om man laddar ner de två .rar-filerna och öppnar dessa så hittar du CDP-filer. Dessa innehåller en hel massa saker som du kan få en lista på här. Hälsningar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2011-02-27 klockan 12:58. Anledning: Bytt ut PDF-dokumentet som inte var helt komplett |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Jag har provat bygga elledningarna till Trainz. Jag är inte så bra på att bygga så den blev kanske inte så snygg. Jag är lite osäker på måtten och hur den ser ut.
Här är en bild. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Har lagt till ledningar. Jag ska fixa lite till på ledningarna så dem ser lite bättre ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej! Jag tycker det ser bra ut. Good job! Fortsätt så
![]() Jag har snott följande text från Forumet på STINSEN - skrivet av en som heter Magnus och som sagt detta om stolparna (på bilden längre upp i inläggen): Tänk på dimensionerna bara.Hälsningar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2011-02-27 klockan 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack för informationen!
Och tack josu! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Har ändrat storleken på elledningen. Vad tycks? Eller ska den vara mindre?
Vet nån också var man kan hitta Texturer? Skulle vara tacksam! |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|