![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Vet inte riktigt hur jag ska ta bort mer. Men jag ska försöka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Bara att instämma med benkegbg, ni gör ett fint jobb, båda två
![]() Man får bara hoppas att man får glädjen att kunna använda dom i Trainz oxå ![]() För, precis som benke säger, så finns det dåligt med mellanting till "mastadontkraftledningar", och "enstolpars"-varianter, som det redan finns överflöd av.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack Ekankal!
Har nu fått in den i Trainz men den blir bara helt platt. Vet nån vad det kan bero på? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Du har inte läst CCG tillräckligt noga skulle jag gissa på
![]() Kolla igenom den en gång till, specielt vad taggarna lenght och width betyder, så ska du se att det nog löser sig ![]() (och löser det sig inte, så skicka upp den config fil du använder, så ska jag titta på den) Hur många sidor har isolatorerna? hur många sidor har stolparna?
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Jag har lite problem med utseendet....
För det första tycker jag texturen ser ljusare ut i Trainz. För det andra - hur f-n gör man den genomskinlig? Får inte till det! Därför ser elledningarna ut som svarta saker. För det tredje - elledningarna vägrar att ändra storlek. De vägrar också att synas om det inte är EXAKT ett visst avstånd mellan stolparna.... Hjälp! =) screen2.jpg kuid <kuid:269413:100039> kind "track" region "SWE" type "Elledning" light 1 trainz-build 2 category-region-0 category-era-0 category-class upright 10 length 60 istrack 0 bendy 0 width 1 repeats 1 grounded 0 isroad 1 carrate 0 initiator "Start" divider "Middle" terminator "End" description "Elledning_60kv" asset-filename "Elledning" username "Elledning" thumbnail author "Spyfrog" organisation contact-email contact-website license "No license" kuid-table { } |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Har fortfarande problem med elledningen. Har ändrat i configen men elledningen är fortfarande helt platt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|