![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Hej alla trainz byggare. Har byggt i trainz i något år nu. Men bara nu har jag på allvar börjat intressera mig av 3D skapande för trainz. Det här får bli min första downloads inlägg. har nämnligen gjort en sandbox som man hittar på alla pendeltågsstationer här i Stockholm. Ni får hemskt gärna använda er av denna objekt på era plattformar. I snar framtid ska det komma flera intressanta objekt som jag, och tror även ni har saknat på era svenska banor.
![]() Peace! sandbox.JPG sweplattformsandbox.cdp Senast redigerad av Varis den 2011-03-25 klockan 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Tack för den Varis. ![]() Hälsningar
![]() |
Ämnesverktyg | |