![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Det där med lok är inte helt enkelt att få ihop. Så jag får koppla av med en kyrka istället.
Detta är Fjälkestads kyrka ca 4 km norr om Kristanstad och den har jag sett många gånger när jag varit och hälsat på i Fjälkestad där SLU har ett litet campus. MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Snyggt.. kommer det.. inte en kollekt håv snart också... snart kan Jönköping byggas... kyrkobeståndet växer ju... Tack för denna...!
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej Gunter 2
Jag antar att du tänker på Åhls kyrka? http://www.balanssport.se/balansspor...C3%85hls_kyrka Jodå det skall jag väl kunna sno ihop om du kan fixa ritningar hos Svenska kyrkan vilket borde gå. Det blir ju inte ett fuljobb som dom andra som är konverterade från Google 3D warehouse utan byggt på riktigt efter ritningar. MVH / BjornL |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Oh ja den menade jag den kommer att använda oftadå ett monument från Insjön
på banan ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Medlem