![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2041 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Mer bilder! Jag tog Kustpilen från Göteborg som ska till Kalmar. Ni känner väl till områden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2042 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ser jättebra ut!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#2043 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Visst känner man igen sig, särskillt ställverket med alla elledningarna,
![]() trotts att det är sällan jag passerar dessa traker nu för tiden. Fantastiskt bra jobbat. Ser verkligen fram emot denna rutten, kommer att bli väldigt beroendeframkallande och min fruga kommer förmodligen att bli sur haha.
![]() |
#2044 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Håller med föregående talare att det ser bra ut. Kan dock inte säga var det är, då jag inte (tror jag!?) åkt förbi där. Bra jobbat Totte!
![]() |
#2045 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Visst nu börjar det likna hemtrakter.... Först Boråsbanan vid Flöjelbergsgatan i Mölndal, därefter riktning österut med Ericson till höger. Sedan arbetar vi oss uppför 12,5 promillestigningnen till vägporten vid Gunnebogatan ca km 7+900 från G, vi närmar oss Banvaktsstugan Lackarebäck Övre sedan på sista bilden en vy över Boråsbanan och HSB området Enerbacken alldeles innan infarten Mölndal Övre.
Det är änna som förr i tiden.... Skulle bara varit 2 multade Du2 med gmala G och O vagnar i kroken.... Jag lyfter på hatten för ett excellent arbete Hälsar LasseJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2046 |
Hedersmedlem
|
![]()
Va härligt med fina komentarer!
![]() Jag håller på ännu med landskapsbygge mot Mölnlycke.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-04-07 klockan 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2047 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jag kan inte annat än sälla mig till hyllningskören. Vilket fantastiskt arbete!
![]() ![]() Och visst känner man igen sig. Inte bara på Boråsbanan utan även på alla andra sträckor du byggt. Fantastiskt!! Stort tack för alla glimtar du ger oss över hur bygget fortskrider. /Micke |
![]() |
![]() |
![]() |
#2048 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack Micke och alla andra för trevliga komentarer!
Bygget pågår fortfarande i Mölndalområdet, men det är snart klart där. Njut av två bilder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2049 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Dette blir megabra. Stå på Totte.
![]() ![]() ![]()
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2050 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det blir bra dethär!
![]()
![]() |
#2051 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Ja, nu är Mölndal färdig utom signaler och carspawn. Ska så småningom fortsätta mot Mölnlycke. Här kommer bilder och njut av dem. Glad Påsk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2052 |
Hedersmedlem
|
![]()
Mer bilder...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2053 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Meget fine bilder, jeg er imponert over arbeidet ditt.
![]()
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2054 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
Totte som jag skrivit så många gånger förr här, rutten kommer att bli underbar att köra när den blir klar.
![]() ![]() ![]() jaj69 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2055 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |