![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Det är alltid kul att se dina framsteg på dina projekt!
Speciellt här när man känner igen loket från Nynäshamns Järnvägsmuseum! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ett fibblande i ritprogrammet med att flytta och vrida bosktäver och siffror gav en lokskylt, säkert mycket enklare än i verkligheten!?
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Vänster sida med lokskylt för att testa texturernas kvalitet. OK enl. mitt menande?
Att Ekan har avvikande uppfattning är fullt normalt, han kommer att göra texturerna mycket bättre sen, det vet vi nu!
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Om ni är intresserade kan jag visa hur man bygger en loksida och litteraskylt lätt i gmax med lite bilder och tips i en ny tråd som vi kan kalla Byggtips under 3D-design, där kan säkert Korvtiger och andra komplettera med hur man gör i Blender!?
Om detta intresse finns kan jag försöka repetera varje steg jag gör på O-loket och dokumentera det där. Ännu en ny befängd idé av:
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Håller med föregående talare. Gärna en sådan tråd!
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Låter bra. Som nybörjare behöver jag all hjälp jag kan få.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|