![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Och det är mycket möjligt att jag gör kjolen till loket med, så att ekan kan måla upp nr 222. Tror ej att jag kommer bygga loket i originalutförandet dock, det får bli en uppsättning av lok som finns i dagsläget. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Börjar se ljuset i tunneln på detta projektet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Mja detta avgör saken Auran har en ny kund måste ratta lite snyggdiesel innan sommaren är över. Skitläckra bilder Marcus
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Tidigare v10
|
![]()
Hehe, ja, så kan man ju se på det med! men tack för dom uppmuntrande orden!
![]() Nu vill jag har råd från någon med mer erfarenhet än mig. T43:an flaggas med rött utropstecken, och har rött namn i spelet, men när man kollar errors and warnings så finns det absolut inget att hitta. Några förslag ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
|
![]()
Tackar för tipset! har rett ut det nu! Nu återstår bara att lösa varför STL kopplen endast fungerar ibland och slutljusen inte fungerar alls.
//Marcus |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
En början i alla fall
![]() ![]()
![]() |