|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-07-14, 18:33 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Presentation i kväll kl 8
Railsimulator.com, Paul Jackson kommer i kväll att presentera någon form av nyhet angående RailWorks... 10 nya brittiska lok kanske...
Om jag förstått rätt, så inträffar det magiska "announcement" i kväll kl 20 och under morgondagen tillbringar representanter från UKTrainsim och RailWorks America dagen med att bekanta sig med den nya programvaran. Det tyder ju på att det är en uppgradering av betydelse gissar jag. En del features har man ju redan pratat om, vi får se senare i kväll vad som bjuds... Länk här: http://forums.uktrainsim.com/viewtop...40461#p1440461 och här: http://www.facebook.com/railsimulator?sk=wall |
|
2011-07-14, 18:47 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
Det låter bra! Det är på tiden att programmet uppdateras.
2011-07-14, 19:08 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
Jepp man sitter som på nålar och hoppas på smärre mirakel så det lär ju bli en besvikelse i vilket fall som helst Lite har man väl anat när man läste mellan raderna på Pauls tidigare rapport om framstegen så som att fysikberäkningarna klarar längre tåg och att vagnarna svajar och kränger, nytt ljussättningssytem, något som gör att man kan öppna och stänga dörrar i farten(jag tolkar detta optimistiskt som bättre skriptmöjligheter per vagn), längre "viewdistance" och framför allt en effektivare grafikmotor. Får väl se vad som dyker upp men det är helt klart jäkligt spännande
2011-07-14, 19:11 | #4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Jag hoppas på att dom kanske till slut har ordnat fungerande strålkastare. Men det lär väl vara för mycket begärt???
2011-07-14, 19:38 | #5 |
Medlem
|
Strålkastare är med största sannolikhet med eller jag är så säker på detta att om det inte är så kommer jag att avinstallera RW och fokusera på Railroad Tycoon istället
Blir det dock inte 21:00 svensk tid för detta? Edit: Paul säger 7pm GMT, Derek 8pm i en post..struntsamma ikväll någongång ivf
Försöker bygga Älvsjö godsbangård men svär mest över UVW mappning. Senast redigerad av Mawkish den 2011-07-14 klockan 19:45. |
2011-07-14, 20:13 | #6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Citat:
Instämmer med en viss förväntningsnivå på uppgradering av kärnprogramvaran... Annars är även Open Transport Tycoon deluxe ett underhållande spel... |
|
2011-07-15, 08:20 | #7 |
Medlem
|
Lite Blingbling med grafiken. Var det allt?
2011-07-15, 13:04 | #8 |
Medlem
|
Eh? Kom igen det är ju inte ens seriöst med ett sådant inlägg men jag antar att du bara vill reta upp de få som gillar Railworks och grattis till det. Att köra Märklin och Roco är ju bara lite blingbling från att ratta BRIO
|
|