![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Lite mer smakprov på CF4.
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Sista bilden på CF4 innan releasen. Klart för avgång alltså !
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
WOW! Det gick fort! :O Det ser mycket bra ut LAn!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
En fantastiskt fin vagn Lan!
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Mmh, vilka kurvor! Sådanadära svängningar och träslag på bagagehyllorna ser man inte i dagens tåg inte, det var bättre förr, som man säger.
![]() Kommer det att bli en CF4a också?
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Det ser jättesnyggt ut! Det är 119 timmar sen du startade den här tråden, och den är redan färdig!
![]()
![]() |
#7 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Så ett gott råd till alla er byggare: Spara och försök hålla reda på allt ni bygger ! Jag behöver snart en databas för att hitta bland mina säkert 10 000-tals mesher.
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Efter ett otal påpek av Korvtiger har dagen ägnats åt att rätta till saker och ting. Lite bilder som illustrerar lite av det jag gjort idag. Förväntar mig en ny lista från Korvtiger, men förhoppningsvis kortare denna gång !?
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
Envis som jag är så är jag tvungen att bevisa för vissa skeptiker att på en vagn där högersidan och vänstersidan är spegelbilder klarar man sig med en sidotextur om alla skylttexter läggs som separata mesher med en alphatexture! Men jag kan se vitsen med att ha både höger- och vänstersida på texturen när man gör ommålningar om man vill variera utseendet på sidorna. Så den nya varianten på vagnen har både och! Jag kommer att skicka den till mina betatestare, med ett PM hur man byter skyltar strax.
Två bilder med mässing- resp. emalj-skyltar. Sen blir det upp till målarna att förfina och utveckla det hela.
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Som vanligt; Otroligt snyggt Lan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |