|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-08-12, 20:07 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
DONJ - mindre stationsavträde
Hej
Våra innevånare måste ju ha alla faciliteter så här kommer ett stationsavträde modell mindre. Det är faktiskt inte från DONJ även om det nu har blivit adopterat Istället kommer det egentligen från Hjo Stenstorps Järnväg där det stått på Korsberga station, avträdet finns idag kvar och står idag på Korsberga festplats. MVH / BjornL |
|
2011-08-12, 20:13 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
Tack för den! Man hinner ju knappt ladda ner allt ni spottar ur er! Väldigt fin!
2011-08-12, 20:52 | #3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
Och man hinner ju knappt med att tacka heller .
2011-08-12, 20:57 | #4 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
Snyggt igen bjornl...
Gillar det gamla namnet "avträde".. skitbra...! Du tvingar mig att plocka bort i Contentbiblioteket... men det gör jag gärna...! Snyggt!!
2011-08-13, 21:21 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
Jag har varit från datorn i en dag och vad händer? Mera saker kommer fram! Hur hinner du med Björn???
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|