![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1276 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Ska på klassresa idag!
![]()
![]() |
#1278 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
![]() |
#1279 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Tack! Jag stormtrivs redan med det här. Jag gjorde min förra förarpraktik på Green Cargo, men känner redan efter en knapp vecka helt klart att jag har hittat hem på SJ. Det är riktigt roliga körningar med lite mer action, press och sociala inslag än att köra godståg. Utmanande och skoj! Dessutom bra variation både på fordonstyper och sträckor samt fantastisk personalsammanhållning.
![]()
![]() |
#1280 | |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
Själv har senaste veckan bjudit på action i form av ett brinnande Rc2-lok. Men det kanske är ännu mer action på SJ? =)
//Alexander - läs min lblogg: http://blogg.alexfaldt.se Senast redigerad av alexfaldt den 2011-09-01 klockan 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1281 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1282 | ||
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() Citat:
Det är svårt att förklara, men jag trivs så otroligt mycket bättre hittills med att köra resandetåg.
![]() |
![]() |
#1283 |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Någon tightare körplan än posttågen råkade jag aldrig utför på SJ......=)
![]() |
#1284 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1285 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
På bussen idag:
Busschauffören till TL: "Jag är full" TL: "Då ska du inte köra buss." B: "jajuste... så skulle man ju inte säga. Bussen är fullsatt." ![]()
![]() |
#1286 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() Så länge det inte blir absolut anställningsstopp så tror jag att mina möjligheter ser hyffsade ut, utan att för den skull ställa in sig på att det definitivt blir så.
![]() |
![]() |
#1287 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Bra kämpat ordningsvakter =D
Ni ska då rakt inte bli dömda!
![]() |
#1288 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Syftar du på http://www.youtube.com/watch?v=c4wB3KMd4HU ?
![]() |
#1289 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
japp
(utfyllnad för att de blev för kort)
![]() |
#1290 |
Medlem
|
![]()
Så jävla fjantigt med all kritik mot väktarna. Vad ska de göra då, signalera att det är helt ok att bete sig hur som helst? Nej, beter man sig skit får man räkna med att bli behandlad därefter. Rätt åt ungjäveln att han fick smaka betong när han står och sparkar på väktaren. Vem som helst med normal begåvning förstår att det är smart att i ett sånt läge hålla sig lugn.
Väktare begår naturligtvis stundtals misstag precis som alla andra. men att börja sparka och käfta som han gör är bara idiotiskt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|