![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag får ofta felmeddelande vid avslut av IE. Jag förstår inte varför det blir så. Hoppas ni av er kan lösa åt mig.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-09-03 klockan 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Sådana får man väl titt som tätt. Det är bara att starta om datorn.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Byt till en annan webb-läsare, Firefox eller Opera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Firefox är helt överlägset IE, jag var tveksam att byta till Firefox i början men ångrar det inte för en sekund!
![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag tror mer på Nils Bild. Jag kollade många hemsidor för tätt. Tycker ändå att IE ska funka ändå utan felmeddelande.
Min andra dator (laptop) funkar helt perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Har du senaste IE för XP, dvs IE8? http://windows.microsoft.com/sv-SE/i...downloads/ie-8
Annars så skulle jag också rekommendera Mozilla Firefox. Går snabbt, har snyggt gränssnitt och det finns enormt mycket tillägg till det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Inte tillräckligt ed information, du måste klicka på den blåa länken "Klickar du här" som finns ovanför knappen skicka felrapport och ta en screenshot av den, detta för att få fram vad som ger felmeddelandet. Sen så borde du berätta vilken version av IE du har...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Här är filen innehåller felmeddelande. Jag har IE8. Tack för du vill hjälpa mig.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-09-04 klockan 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Inte mycket hjälp där förutom att man fick versionsnummre på IE och när jag sökte det på Google så kom det fram att andra också har detta problem med IE version 8.0.6001.18702 på XP och Vista.
Vissa har fått felet avhjälpt genom att stänga av SmartScreen Filter i IE, änvänder inte IE själv så har inte haft detta problem. Du kanske får upp ett bättre info om du klickar på teknisk information om felmeddelandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det är jätte lång lista och jag fattar inget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Går ej exportera texten till textfil. Hoppas det håller nu. Tack för hjälpen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Det verkar vara en bug i IE version 8.0.6001.18702 på XP och Vista med SmartScreen Filter (enligt sökningar jag gjort på Google), så jag håller tummarna på att det funkar för dig i fortsättningen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Kör med Google Chrome istället. Exporer är fullständigt värdelöst!
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Han frågade inte vad han skulle köra med, han ville ha en lösning på problemet med IE. Själv kör jag med Firefox men kunde ändå hjälpa honom utan det klassiska svaret "kör med..." den eller den webbläsaren, det är upp till honom att köra med vilken webbläsare han vill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|