![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
Nu har jag rundat alla kanter *, monterat en riktig motorgrill och sänkt buffertarna till GSJ-höjd samt monterat även smalspårskoppel. Jag misstänker att "Ökenråttan" fick växla motorvagnar vid Slottsskogen efter misslyckandet att dra Säröbanans tunga personvagnar?
Jag låter den första versionen ligga kvar men denna är betydligt mer lik orginalet! *se denna post f.f. i Byggtipstråden: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....3&postcount=18
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
gsjsaker, lokomotor, motorvagn |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|