![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Man ger och tar emot, så är det gratis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Självklart, det är ju bara dom företag som gör rutter som kan ta betalt. I våra hobby ska det alltid vara gratis, tycker jag!
![]()
![]() |
#3 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Bakis. Say no more...
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
*flinar*
Bakfylla måste nog vara en av de få ohälsotillstånden människan frivilligt försätter sig i genom ett aktivt val ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Kommer verkligen ingenvart på min SO-uppsats, där jag ska komma med egna åsikter om Förintelsen. Hallå, vad kan man skriva som inte är uppenbart? Grundskolan är så trist, nästa sommar kommer vara en befrielse...!
![]() |
#6 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Att bara svara på frågan ger oftast inte ett bra betyg heller, utveckla svaret så spelar det ingen roll om det är ett uppenbart svar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
![]() Själv läste jag till magister enligt det system som sa att du skulle läsa 4 år på högskola - så jag har läst 7 år efter grundskolan. Kan säga dig att DET trodde jag verkligen inte när jag gick i högstadiet! Jag insåg att jag ville plugga vidare när jag 4 dagar efter min studentexamen satt dyblöt på ett lastbilsflak mitt i ingenstans och med en AK5a mellan benen. Vattnet rann ner för hjälmen, man såg ingenting för glasögonen blev helt blöta och vattnet rann ner för ryggen. Då insåg jag hur bra det hade varit i skolan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |