![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tanken är att bygget ska komma igång igen nu när TS12 har släppts. Har dock problem att lägga spår, eftersom de saknar kontaktledning..
Jag håller just nu på att upprusta stationer med ljus. Här kommer några bilder från Nordstan! ![]() Experimenterar med rött ljussken från slutsignalerna, ser det bra ut? ![]() Infart Nordstan ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Mycket snyggt! Visa fler bilder från hela rutten, vill se.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hei meget bra. Gleder meg til å laste ned ruten når den blir ferdig. Veldigt fint med de lysene.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Snyggt som tusan Micke och trevligt att belysningen kommer till använding
![]()
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tackar!
Ja, belysningen är grym ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Belysningen är underbar, djup och verklighetskänsla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ja, den har verkligen blivit tillsnyggad i TS12. Och Mawkish ljus är fantastiska!
Lite WIP... ![]()
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
För tillfället buggar TS12 för mycket för att jag ska ha lust att lägga tid på att bygga. Objekt försvinner hit och dit, vatten syns inte i vissa vinklar, det hackar när jag rör mig i byggläge osv. Tyvärr!
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Va tråkigt! Att TS12 kräver superdator tycker jag är tråkigt. Det är dyrt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|