![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Å en liten landgång också... Den är otrolig LAn.
![]() ![]() MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hur skall annars folk ta sig iland och ombord, hoppa över relingen kan endast yngre förmågor???
Dagen har annars gått till att försöka skripta Tors Brygga. När jag skall försöka skriva skript är det som kattens lek med råttan - där jag är råttan. Svenolov är ju mästerkatten i detta avseende, men med stor uthållighet och envishet har jag fått stationsskriptet att fungera i båda riktningarna för båda spåren, pust! Det som fattas är väl att få "plåtstinsen" på kajen att reagera på inkommande båt, men det får vänta. Några bilder från dagens äventyr:
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Tor trilskas i kurvor, har "delegerat" till Korvtiger" att utforska.
Under tiden har jag ägnat mig åt diverse, bl.a. de rara ungdomarna "Dygd"-Erika Persson, dotter till byns präst, i knäet på Artur-"med Fläsk" Andersson, son till poliskonstapel Kling (utom äktenskapet). Dessa rara turturduvor sitter alltid på Tors Brygga och betraktar, mellan kelandet, den glesa båttrafiken. Nyinförskaffade tröjor, från en nyligen företagen resa till Ullared (China-Red á 9:95 kr/st), pryder bryggans turturduvor! Observera de skarpa blickarna från byns moraltanter!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|