![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Då är vi två.
Har sammlat på mej en massa grejor, som jag har tänkt börja ladda upp (lok, vagnar, vägar, bilar, hus, mm. mm.), men intresset (och responsen) verkar minst sakt klent. Tycker att det endast är ett fåtal medlemmar (en eloge till er i alla fall) som visar sin uppskattning nu för tiden för saker å ting som händer. Blir lätt till att man skiter i allt, och behåller det för sej själv, om det ändå inte är någon som bryr sej.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]() Citat:
![]() Du gör otroligt fina saker Ekan, så vi får hoppas att du vill lägga ut lite i downloads om du känner fört alltså. ![]() Lan, vad hände med Y7-motorvagnarna och "paprikatåget" (X9)? Man sitter fortfarande och suktar efter dessa godbitar. ![]() Själv har jag ägnat min tid åt Railworks 3 ett tag, men blev lite sugen att börja bygga i trainz igen när man fick se vilka otroligt fina saker det har lagts upp i downloads. Så stort TACK till er alla! ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Y6-generationen, X9 och massor av annat ligger i den sk. malpåsen i väntan på skriptning. F-lok, B-lok och tankloken väntar på ett skript som kan styra toppstrålkastaren bl.a. Båtar, sluss och bryggor ligger också och väntar. Bensinmackar och pumpar är på G. Lokstallar med skriptad portfunktion är också på gång. Man får vara tålmodig!
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Svenolov är den ende experten på skript ja, men Korvtiger har börjat bli bra på vissa bitar och jag själv börjar sakta annamma det objektorienterade synsätt som är helt nödvändigt om man skall få något att fungera över huvud taget. Jag har en rätt gedigen programmerarutbildning med det var sekventiell- och möjligen procedurstyrd programmering som gällde på den tiden (sent 1800-tal ;-}
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det finns så mycket roligt som ni laddat upp och som jag kan använda men det rullande materielet vill inte fungera i min TS12. Därav min tystnad.
![]() |
#7 | |
Veteran
|
![]() Citat:
valet är ditt! Det är mycket ofärdigt med TS2012 i dagsläget, TS2010 däremot fungerar i det närmaste klanderfritt nu. Det är därför vi valt att ha TS2010 som bas tills vidare. Möjligen kan TS2012 komma att fungera och bli stabilt i framtiden, vi får se?
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|