![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Hello Micke,
Sorry, I don't speak much Swedish, I have to write in English, I hope you understand. ![]() I have downloaded and installed your layout, but, I have some missing assets, can you please tell me where to go and look for them. I have installed every asset pack from newS and all others from your list. c:\program files\steam\steamapps\common\railworks\Assets\newS \misc\scenery\buildings\transformer_house.bin c:\program files\steam\steamapps\common\railworks\Assets\newS \sweden\scenery\buildings\swedish_house14.bin c:\program files\steam\steamapps\common\railworks\Assets\newS \sweden\scenery\buildings\swedish_house14gelb.bin c:\program files\steam\steamapps\common\railworks\Assets\newS \sweden\scenery\buildings\swedish_house14brown.bin c:\program files\steam\steamapps\common\railworks\Assets\Deve loper\Addon\railnetwork\trackrules\spud\lignesfrm. bin Cheerz. ex-railwayman. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Ser att det verkar vara ett vanligt problem med att inte få igång någon av sessionerna på den här banan. Kört den i RW/RS2 med alla assets nedladdade men ändå får jag upp felet att vissa "wagons" saknar med en lista på dessa plus ett gäng obegripliga koordinater. Finns det ingen möjlighet att få RW att visa mig mer visuellt var dessa vagnar är så jag kan ta bort dem och köra sessionen utan problem? Eller som man kunde göra i Trainz och strunta i varningarna som dök upp och köra ändå?
Senast redigerad av norrtåg den 2012-02-15 klockan 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
väntar med spänning på v3.0 å förhopping lättare upplägg å hitta alla addons
(typ med packat i en mapp?) :-) (ej RC loket så klart)(har köpt) Gripen00 |
![]() |
![]() |