![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#916 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#917 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]() Citat:
![]() Om två veckor bär det dock av till Nordtyskland igen, denna gång ensam och med tåg hela vägen från Stockholmsförorten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Medlem
|
![]()
Matteprov på Torsdag. En hel termins matte, och jag fattar ingenting. Åt helvete med det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Matte A-E?
Vilken kurs då? Matte är ju kul =D
![]() |
#920 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har också matteprov imorgon! Matte B.
![]() |
#921 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Själv så har man ingen matte alls den här terminen... Känns tråkigt, för börjar verkligen glömma bort en del saker.
![]() |
#922 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Matte är hemskt...
![]() |
#923 |
Medlem
|
![]()
Förhållandet, som efter problemen i somras och höstas, är återlappat - det sprack igen. Den här gången eftersom jag pga arbetslöshet tvingas flytta 45 mil, hem till Sandviken igen.
Lägenheten uppsagd, förhållandet slut... Har inga vänner hemma i Sandviken, utan alla är här i Jämtland. Men jag tvingas helt enkelt flytta pga bristen på jobb. Hur går man vidare efter något sådant? Hur går man vidare när man inte har någon att prata med, ingen att få en kram av när man mår som sämst? Hur fasen bär man sig åt?
![]() |
#924 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Medlem
|
![]()
Jo, jag vet. Det är min räddning just nu.
Men det är ändå inte som vänner... Jag vill verkligen inte låta gnällig, bortskämd eller så. Men det är helt enkelt förjävla jobbigt att lämna sin flickvän och alla sina vänner - mot sin vilja...
![]() |
#926 |
Medlem
|
![]()
Men de försvinner väl inte bara för att du flyttar hem till Sandviken igen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
[quote=Sparkfot;251495]Men de försvinner väl inte bara för att du flyttar hem till Sandviken igen?[/QUOTE
45 mil är inte så kort så man bara kan åka dit hur som helst och när man flyttar långt och inte är med sina vänner är det lätt hänt att man helt tappar kontakten med varandra. Dson: Jag hoppas du kan hålla kontakten med dina vänner och din flickvän samt hitta nya vänner i Sandviken.
![]() |
#928 | |
Medlem
|
![]()
[quote=TGOJ gubben;251501]
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Det är ju en sak om man gör allt det där av egen, fri vilja. Inte mycket till tröst just nu kanske, men du är ju ung, och har livet framför dej, tids nog kommer nog både kärlek å jobb att "drabba" dej igen.
![]() |
![]() |
#930 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Ditt vuxenliv har knappt börjat...
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|