![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Järnvägsminnen 21 (vet ej om det var för att omslagsbilden var från Södertälje eller ej), och en till bok.
En DVD-film En stor ask chokladpralienr (600g, suuuperstor förpacking, ej uppäten, mår illa). Å såklart, massa julmat och få umgås med min systers småbarn ![]() Hade inte önskat mig så mycket direkt, klarar mig med det jag har.
![]() |
#3 |
Tidigare ssg
|
![]()
Fick inget alls. Kört så inom familjen de senaste åren
![]() Fick däremot en hel del räkningar från Preem, SEB, Trygg-Hansa m.fl räknas det? ![]() Men har ändå unnat mig några egeninköpta klappar. En Certina kronograf, Sony Alfa Nex-5, En snygg Dieseltröja mm. Märken is the shit. Ska vi prata om alla "klappar" jag unnat mig under året så får det inte plats här...
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag fick skeppslanternor, en babord o en styrbord som hänger respektive sida av farstun för att lysa upp natten lite.
![]() Sen var det lite godis och div sjortor.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Mkt tröjer
Pengar Go pro kamera SKid hjälm och lite smått å gott! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Inget.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Några har vi fått, men däremot god julmat i Hässleholm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|