![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Då var det dags igen! DLS nere igen. Saker som laddades upp den 11 jan har ännu ej kommit på plats ("within 6 hours" skall kanske vara "within 6 weeks" eller ännu värre).
Jag har nu tröttnat på att ladda upp till DLS, nu håller jag mig till detta forum som fungerar bra!!!
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Tydligen har dom lämnat någon stackare kvar, som har "nöd"-öppnat "stationen", men ingen som kan fylla på nytt material (eller så har man ändrat definitionen på "within 6 hours" till någon helt egen tidsrymd). Fiasko att ett så pass stort???? å seriöst!!!????? företag inte klarar av att sköta DLS, som man bankar å slår på stora trumman för.
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nu börjar det bli intressant! Om man väljer DLS ifrån CM så kommer materiet uppladdat t.o.m. 15/1 med (dock ej Mariefred) men Bengans bilar t.ex.
Det är kanske så att N3V i första hand servar den del av DLS som är kopplad till CM och lämnar Aurans gamla fristående DLS åt sitt öde???? ![]()
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kors i taket, Lennart.
Nu är hon uppe och det gick tydligen bra med Ö:et. EDIT: Måste ha varit väldigt populärt, redan 92 nedladdningar.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2012-01-17 klockan 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|