![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
tja, idag på skolan så kom min kompis idag och han har berättat att han det har varit en bilolycka (förra veckan tror jag) och vi alla i klassen fick veta vad som hände och han satt bakom föraren, men hans kompis satt fram och han fick pannan vid instrumentbrädan för att han satt fram och stolen var långt fram (eller jag vet inte och det gjorde jätteont på hans kompis), men föraren hade fått lite näsblod och sen kom det en krockkudde på föraren (finns på alla bilar, men hans kompis kom det inget så det var synd) och min kompis hade klagat att han hade ont i nacken och han har stukat handen och jag tycker det är väldigt synd
![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Jag mår sjukt dåligt psykiskt just nu är orolig över allt och mår illa. Ingenting känns kul just nu. Hur ska det gå.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag är lite ledsen för jag måste nedmontera min Märklinanläggning. Vi måste ha torkrum.
Så all Märklin jag haft sen jag var liten hamnar i kartonger. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
1000 objekt i en tile och ändå bara spår, ibland är det jobbigt att vara MSTS-ruttbyggare...
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
tycker ingen om att det är synd att min kompis hamnade i en bilolycka förra månaden?
![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2011
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av X2-lover den 2012-02-03 klockan 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |