![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#991 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
tja, idag på skolan så kom min kompis idag och han har berättat att han det har varit en bilolycka (förra veckan tror jag) och vi alla i klassen fick veta vad som hände och han satt bakom föraren, men hans kompis satt fram och han fick pannan vid instrumentbrädan för att han satt fram och stolen var långt fram (eller jag vet inte och det gjorde jätteont på hans kompis), men föraren hade fått lite näsblod och sen kom det en krockkudde på föraren (finns på alla bilar, men hans kompis kom det inget så det var synd) och min kompis hade klagat att han hade ont i nacken och han har stukat handen och jag tycker det är väldigt synd
![]() ![]() ![]()
![]() |
#992 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Jag mår sjukt dåligt psykiskt just nu är orolig över allt och mår illa. Ingenting känns kul just nu. Hur ska det gå.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag är lite ledsen för jag måste nedmontera min Märklinanläggning. Vi måste ha torkrum.
Så all Märklin jag haft sen jag var liten hamnar i kartonger. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
1000 objekt i en tile och ändå bara spår, ibland är det jobbigt att vara MSTS-ruttbyggare...
![]()
![]() |
#997 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
tycker ingen om att det är synd att min kompis hamnade i en bilolycka förra månaden?
![]() ![]()
![]() |
#998 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2011
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av X2-lover den 2012-02-03 klockan 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
X2-lover, vad menar du med ditt sista inlägg? Vad har SJ nu gjort för fel?
![]() |
#1000 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det är X2-lovers smått överdrivna signatur...
![]() |
#1001 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Bruka lite allvar nu. Du har en enorm SJ-logga med gigantiska tillhörande röda bokstäver i din signatur, och det är inte ens tillåtet med så stora bilder där.
Dessutom frågade jag dig vad SJ har gjort dig som föranleder denna protest. Vad har du för svar?
![]() |
#1003 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Mestadels på grund av att din signatur är mycket större än vad den får vara..
Jag rekommenderar starkt att du läsa forums reglerna. Sen finner jag det mycket intressant att du verkar ha ett genuint förrakt mot tåg, och ändå befinner dig på ett tågforum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
Förhoppningsvis fattar de flesta svenskarna att det sällan är SJ som orsakar förseningarna. Idag till exempel, då var det en kontaktledning som revs ned och någon växel som krånglade, inget som hade med SJ att göra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2011
|
![]() Citat:
Tycker nästan synd om SJ och Veolia och Skandinaviska Jernbanor som nästan hånar SJ. De sparkar på stackars SJ som redan ligger. ![]() Nä SKÄRPNING SJ! kom tillbaka och Slå Veolia och Skandinaviska Jernbanor på käften så att de flyger av spåret. SJ! Ni är sämst och kommer alltid att vara det. Ni är ett statligt misslyckande. Ni kan inte köra ett jäkla tåg. Slänger av barn och tågklarerare som kollar på porr under arbetstid och får behålla arbetet. Fy fan varför är ni så sämst SJ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|