![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Alla som kan screena bilder kan lägga upp här, vore jätte kul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hei Totte
Ja hva skal jeg si jeg er helt stum for du har gjort en kjempe bra jobb legger med 7 bilder mellom Halden og Öxnered men det er noe jeg kan legge fingeren på så må det være at du bruker Svenske kl anlegg i Norge samt du har satt opp stolper på hver planovergang noe som vi ikke har i Norge men ruta er så bra at det er så litte at jeg bryr meg ikke så mye på det Bilde1:Halden St Bilde2:Passerer Prestebakken Hp Bilde3:Stopp på Kornsjø pga en rømning fra en Fengsel prøvde å rømme til Sverige uten hell ![]() ![]() Bilde4:Kjører inn i Sverige Bilde5:Passerer banens høyeste punkt 178,5 MOH Bilde6:Nær Bilde av toget på Öxnered Bilde7:tokk en tur til gammle stasjonen for å ta en bilde av toget på Öxnered neste serie mellom Öxnered og Göteborg C kommer sener
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack Lucas för härliga bilder!
Alltid kul att se dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Vis det er minne bilder som jeg tokk så har du brukt feil navn for jeg heter jo ikke Lucas men Remy det står jo Remy på mitt innleg med bilder og så vitt jeg har sett så har ikke Lucas satt ut noe bilder så ikke vet jeg
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
MVH Remy Scania V8 og snute er likke sexy som Nohaben med snute Senast redigerad av Remy den 2012-02-15 klockan 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej Totte!
Nu har jag också kört delar av din rutt. Skitbra, rent ut sagt! Jättefin och välarbetad, precis överallt! Och så mycket detaljer. Att du orkar... Fantastiskt! ![]() ![]() Tack! ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|