![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Har satt i det nya moderkortet och processorn i kväll. Gigabyte GA-Z77-D3H Intel Z77 1155 och en Intel Core i7 2700K 3,5GHz( som går i 3,9 GHz) Man ser tydligt att bara en kärna används OK, visst flyter RW "lite" bättre, men jag kunde inte höja mer i AA, så där är fortfarande 2x2, som jag hade innan. så fort jag höjde i AA så sjunk FPS rejält. Jag är nog aningen missnöjd med resultatet ![]() Drygt tre tusen till ingen nytta anser jag. Ända fördelen är att jag kan spela RW på min TV nu med i5-750 och HD 5850, för jag flyttade över min gamla processor till min HTPC, den är bara kopplad till TV'n Men nu vet man ju ![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|