![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Tack Bengan!
Nu var Telia så bästa humör, 60 MB på 15 sekunder, så du kan ta bort den nu! Skall leta "nyttigheter" bland bilderna! Tydligen ser dom moderna riktningsvisarna ut som i Högdalen, får se om det blir sådana också ??? L Citat:
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-05-11 klockan 22:04. Anledning: Så ser det ut ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
När jag sätt och rättade config till riktningsvisarna fick jag lust att göra de i Högdalen efter Bengans fina bilder. De blev som på bilderna nedan.
De gamla tillrättade laddar jag också upp strax: Upptäckte just att sig_nr "försvann" i mörker p.g.a. att de var mörkgrå, det är ändrat till svart och coronorna är "orangare". Se sista bild som visar de nya coronorna och det gamla sign_nr !
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-05-12 klockan 12:02. Anledning: Ny sign_nr och "orangare" coronor |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kul att något kom till användning iaf.
Men skulle gärna se pilarna i lite mer åt det gul-oranga hållet, dom ser lite bleka ut nu.
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
... och en massa signaler och tavlor passar i tunnelprofilen som jag fstslagit (andra inte men skall justeras). Lite bilder från dagens resa i underjorden:
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
...medför en del fördelar vid utsättning och justering. Det blir snygga jämna krökningar, alla trackside-object följer snällt med i svängarna och många andra bekymmer slipper man:
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Underbart Lennart!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
tunnelbana |