![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#211 |
Medlem
|
![]()
Enormt jättebra! Får jag bara fråga en sak: Vid Alvik kommer tågen in från Sickla Udde med plattformen på höger sida och avgår från samma plattformssida mot Sickla Udde fast påstigningen sker då på vänster sida i tågets färdriktning, Har du gjort så att det blir så eller att det är möjligt att köra så? Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tack Bönan och Jonmpa!
![]() Jonmpa: Ja, det stämmer, det är så i MSTS också. När man vänder tågen går man ju genom kryss-växeln så att det blir högertrafik igen. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2012-04-13 klockan 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Medlem
|
![]()
Man tackar för informationen! Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Håller på att skapa aktiviteterna till rutten nu. Tre stycken blir det.
Laddar nu upp två olika ljud som passar bra till A32 och A30 som kommer behövas till aktiviteterna. Med dessa ljud blir det en mycket bättre körupplevelse. Men observera att jag INTE har gjort ljuden, så om någon moderator (eller skaparna) vill att jag ska ta bort dem så gör jag det. Lägg helt enkelt in alla filer i respektive Sound-mapp och skriv över när du blir tillfrågad. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Tidigare Ruben
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ni 20 som har laddat ner rutten, fick ni det att fungera? Om inte, tveka inte att skriva här, så fixar jag det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Medlem
|
![]()
Jag har installerat allt i din lista även msts bin och valde 1.7 stable release kanske inte exakt allt i ordningen i din lista, SKa jag installera om då alltihopa för när jag ska köra någon av dina turer så kommer det upp errorrutor som slutar med att banan stängs ner och går tillbaka till huvudmenyn igen där man väljer bana o.sv: Failed to load Sun.ace heter första errorn då klickar jag continue då kommer nästa upp: Failed to load train database och jag klickar på continue då stängs banan ner. Skulle provköra igår och det blev en flopp! Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Har du kört Bat-filen? Kör den från ruttmappen, och testa att köra den flera gånger. Sen är det viktigt att tilläggen installeras i rätt ordning, annars blir det fel. Fungerar andra rutter?
Har du alla 6 originalrutterna installerade? ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2012-06-23 klockan 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Medlem
|
![]()
Bat filen är det den som heter Installera den såkallade exe filen? Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Nja, bat filen heter Installme.bat och ligger i Tvärbane-mappen under Routes. Testa att köra den.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#221 |
Medlem
|
![]()
OK! Nu förstår jag! Har installerat om alltsammans för säkerhets skull nu här och valde msts bin 1.7 stable och inte works release är det rätt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
God fortsättning!
Nu laddar jag via min mobil. Tar en och halv timme ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jonmpa: MSTSBin-versionen är olika beroende på datorn, så ta den som fungerar bäst för dig.
![]() Totte: Tack, detsamma. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Medlem
|
![]()
Nu får jag a32 error istället två stycken, Det har jag aldrig fått förrut
|
![]() |
![]() |