![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 079
|
![]() Citat:
Det finns en utförlig beskrivning i programets "help"-avdelning hur man använder det. Det går att lösa andra problem med programet oxå, t.ex rensa felande/saknade texturer som vissa mesher refererar till, mm, mm.
__________________
Ekan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Borås
Inlägg: 139
|
![]()
Jisses detta låter spännande då det är MASSOR som inte funkar i 2012. Jag håller i hatten och provar....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Borås
Inlägg: 139
|
![]()
Jag har hållit på i x-antal timmar med PM2IM nu, och har väl rensat ca 100 röda, men det återstår ca 300, och vissa verkar stört omöjligt att fixa, ex X1x. Någon som fått dem att fungera i 12:an?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 079
|
![]()
Vad får du för felmeddelande på dom?
__________________
Ekan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Borås
Inlägg: 139
|
![]()
Jag provar att bifoga en fil med meddelande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Borås
Inlägg: 139
|
![]()
Ett tillägg, alla tabbar (original och de jag skapat själv) försvann i CM, när jag installerade PM2IM, skumt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 079
|
![]()
Installera programet "Images2tga" från samma sida (PevSoft), och konvertera texturefilerna till vanliga tga filer i stället.
Nu har jag inte 2012 själv, men jag kan nästan slå vad om att flera av dom lite äldre inbyggda objekten fortfarande använder dessa "felande" texturer, för tyvärr så verkar inte N3V ställa samma krav på sej själv, som man gör på andra som tillverkar/tillverkade saker till spelet (Auran/N3V policy kallas det visst ![]()
__________________
Ekan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Borås
Inlägg: 139
|
![]()
Har provat på flera olika content men tyvärr så ser jag ingen skillnad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|