![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
jag har läst lite om att megapixel spelar ingen roll och det är nog bara hur större eller mindre bilder man vill ha om jag har rätt.
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! det är en dålig telefon för det går inte att köra 4g på den
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() Citat:
För de flesta användningar (och användare) är 3G fullt tillräckligt på en mobil. 4G är mera för insticksmodem till laptopen t.ex. Ett större praktiskt problem är om man har tillräckligt bra täckning för att kunna surfa störningsfritt, där är val av operatör viktigare än om det är 3G eller 4G i mobilen. Men visst, för den som vill titta på HD på en 3,5" skärm, där kommer 4G väl till pass... ![]() Så titta på annat när du väljer mobil! Antalet pixlar är väl inte helt ointressant, men återigen, är det mobilen du vill använda till att ta de där superbra bilderna med? Om du är en kanonfotograf och ska närfota mönstret på fjärilsvingar är det kanske ändå systemkameran som ska fram... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
hej ska man köpa en så pass dyr telefon runt 5.000 spän så tycker jag väl det borde kunna kör 4g på eller ?
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
en fråga bara: batteritiden på Galaxy S3 och Galaxy Note är bra, men jag har hört att det kan ta slut om man har ljusstyrkan för hög och 3G och Wi-Fi på.
![]() är inte sensorn, konstruktionen och linsen som är viktigast på kameran också? ![]()
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av fargus den 2012-08-06 klockan 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vad menar jag egentligen... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
fast hur ska smartphones ha bättre färg som systemkamerorna? har inte dom 32-bit färger och smartphone kameror 16-bit färger?
![]()
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Om 5000:- för en mobil utan 4G är prisvärt eller ej beror på vad man värdesätter - ny teknik (användbar eller ej) eller design/varumärke... Senast redigerad av Erafjel den 2012-08-06 klockan 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Efter en tids datastrul med bluescreen allt oftare, tog jag till slut mod till mig, öppnade chassit och plockade ur RAM-minnena, då dessa har orsakat liknande problem tidigare, pga att de satt löst. Allt gick väl och det verkar ha löst problemen!
Insidan på en dator är kanske inte så hemsk ändå..? ![]()
![]() |
#11 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Vem säger det? Jag har haft en icke jailbreakad 3GS i snart tre år, och har aldrig haft en bättre telefon. Det är för övrigt den telefonen som jag har haft över längst tid, vilket kanske säger en del.
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2012-08-09 klockan 21:55. Anledning: Stavfel |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|