![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#24 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Start- och end-kistorna ligger ju i egna mappar och där kan man ändra texturerna oberoende av mitt-meshen. De bilder på en bro med väldigt vackra start- och end-kistor som du länkade till gillar jag, så det kanske blir nåt? Skulle väl passa till 6-facksbro?. (utskuren från bild av Hans Broberg): Under tiden har jag byggt om hela "jvla" Järlebron enligt "superkargören" korvtigers önskemål. É han inte nöjd nu får han anlita "Järlen" själv som byggare ![]()
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-08-16 klockan 19:38. Anledning: Snygg kista |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|