![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej Lennart vilka fina VW Bussar och VW Pickuper som du har gjort jag hade en VW Buss av års modell 1964 med många härliga minnen av denna Buss
Hälsningar Kenta978
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Fin bussar!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Det är bara på helgerna som vissa är på trainz forumet.
Lennart, du kommer få bilderna snart.
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... som jag nästan ågrenar att jag gav mig in på. Men nu är jag sån som vill fullfölja det jag påbörjat. Paketet har gått till Bengan och Ekan för ev. vidareutveckling, Mycket plock blir det i Property-rutan men det går att skapa en mångfald olika fordon av detta !
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Nya jättefina läckra skapelser till Trainz. Du har förmågan att tänka och illustrera en tidsepok, som i alla fall för mig - jag är inte purung - känns helt rätt. När jag bygger landskap där dina produkter finns och åker omkring, du har ju inte bara byggt rullande saker, är det just den tidsepoken jag vill vara i. Epoken där Yo1p finns, liksom Xoa5, Xoa8, X7, ånglok och även YBo6 och liknande. VW-bussarna hör hemma där!! Trist om du upplever att forumet känns dött. För mig lever det, men jag har sannolikt ett annat synsätt. Jag tillför ju inget - bara hämtar och njuter. Önskar att jag på något sätt kunde tillgodogöra dig - och andra - något, men vet inte hur. Inte mer än att uttrycka tacksamhet och glädje för att du/ni finns och ger oss andra allt detta.
"Torpet" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Hej lAn, jag har tagit några ny bilder och gjort dom till en fototextur. Tänkte bara säga det om du var intreserad.
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz ![]() Senast redigerad av legotrainzman den 2012-09-27 klockan 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|