![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! nu ha man railworks 2013
![]() /John
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Kan bare si at det er ikke noe nytt untatt ny (ubrukelig) meny... dette er et steg i feil retning etter min mening og jeg vurderer å legge bort railworks for en god stund. RSC lytter ikke til brukerene av simulatoren, total håpløs realisme.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Om detta stämmer så är det ta mig fan riktigt jävla illa, och frågan är exakt vad det är dom ska kunna ta ägande rätten på? Rutter? Lok? Dom ska ge fan i prylar någon annan gör, när dom själva inte ens kan erbjuda en vettig produkt från sin egen studio. Med TS2013 gick dom för långt, denna produkt kommer bli deras slut. Bye bye RSC.. Kanske dags att använda sina kunskaper och kontakter för att utveckla något eget.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Va konstigt det ser ut! Hittar inte "Settings" för att låsa Fps 30 eller 60. Det hackar ju igen när jag kör. Annan sak är installationen av objekt, lok m.m. finns inte längre, hur gör man då? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
En separat tråd på uktrainsim om ämnet här, ska bli intressant att följa: http://forums.uktrainsim.com/viewtop...f=314&t=127457 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Kolla i railworks mappen så finns det ett program som heter Utilities.
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Dvs, skapa ett lok för RW som blir populärt, dom kommer och börja sälja det, och skaparen får inte ett rött öre.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Tur jag inte kopplat upp mig mot Steam ännu. Hur skall man få igång simulatorn UTAN att bli påtvingad denna uppdatering, som efter vad jag förstår bara försämrar spelet. Jag vill spela mitt spel OFF-line
![]() |
#24 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Värt att nämna är också att man inte får föra skapelser för andra simulatorer. Så mina skapelser som hamnar i RW får ej användas i någon annan simulator enligt den nuvarande EULA:n, väldigt oroväckande utveckling detta tyvärr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Laddningstiden är mycket bättre och jag kan ha alla inställningar på max, det kunde jag inte förut.
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Jag vill INTE ha den. Jag gick in i min brandvägg och blockerade allt som hette något på Steam och Railworks. Men när jag försökte starta spelet, så började det ladda ner något i alla fall. Då tryckte jag på avbryt omedelbart. Hur skall man veta vad man skall göra? Steam är ju värre än "Babylon", på att ta över datorn, utan att man vill. ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack! Har skapat genväg till skrivbordet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Jag hinner aldrig komma in på Steam.... edit Skall man bli tvungen att börja vara olaglig och använda en pirat-kopia av spelet, för att få vara i fred från det där fö****ade "Steam" Alla ad-on som jag köpt på steam, dom kan man ju känna sig blåst på att ladda ner igen, det är stor skam
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2012-09-21 klockan 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Undrar om dessa påstådda EULA-ändringar även gäller retroaktivt?
Det skulle ju då betyda att tex. CW RC-n blir olaglig eftersom den också finns till trainz ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|