![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tack för uppmuntande ord.
![]() Banan (rälsen) ligger redan dragen med stolpar och ledningar överallt (utom på vissa bangårdar). Har inte räknat baseboarden, men det är väldigt många. En del av "kosmetikan" (hus, markytor, träd och så vidare) finns på en del ställen också. Fast - det är just det som är det stora jobbet jag har framför mig. Hälsningar
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Lägger till en linjekarta. Numreringen på tidigare Stationslista stämmer inte. Projektet fortsätter....
Hälsningar
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Det här bygget är imponerande - det ska fasen veta. Och jag följer det mycket noga.
Hur gör du med marktexturen, skog åkrar och ångar, utfter spåren? Framtidsfråga? Ochy hur gör du med stationerna? Standartiserat? Och så är jag nyfiken på vad som hände när du försökte föra över banan till 2012? Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|