![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
LAn:s "Lokstall generiskt rundstall" . Anledningen är problem med Aurans räls. I mitt nyinstallerade TS2012 är den nödvändiga rälsen (AuranTS2009RailsOnly, kuid:523:1216) disebled. Lokstallet går inte att bygga upp!
För tio dagar sen renoverade jag lokstallet i TS2010-versionen. Det funkade bra och lokstallet finns kvar trots allvarlig varning (rött utropstecken) för just Aurans räls. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Hej,
I mitt TS12 är den rälsen enabled och lokstallet går att använda. Har du provat att högerklicka rälsen i Content Manager och välja Disable/Enable? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Prova en Extended Database Repair (från File-menyn i Content Manager, tar en stund att köra). Det kan hjälpa när man importerat större mängder objekt till Trainz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|