![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Som jag skrev i inlägg #9 så är skripten klara för test. Men innan det blir någon allmän beta test så måste jag/vi (dvs jag och LAn) göra en alfa test själva. Och det var därför jag skrev inlägg #7. Vi behöver en något så när realistisk (verklighetstrogen) bana att testa på först.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En sak att tänka på är ju att Tub1 (Gröna) ha annourlunda signalsystem emot Tub2 (Blå)..
Vet att på Tub3 kan ju tågen i princip krypa upp till kopplen på varandra, något som inte går på Tub1. Men det som är viktigast är ju att ha något som funka på alla tre banorna. Om det finns något att göra äre bara säga till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2013
|
![]()
Mycket intressant, men vissa av dessa mönster så jag inte förstår, jag tror att detta är en mödosam och precist arbete!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|