![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1216 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Har varit sjuk och hostig och haft ont i huvudet forra veckan. Nu mår jag lite battre fast jag hostar jattemycket och ar lite forykld.
![]()
![]() |
#1218 |
Medlem
|
![]()
Införhandlat en elektronisk skrivmaskin! Funkar utmärkt, så ska börja med att skriva ett argt brev till Verbatim om deras dåliga klisterlappar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Vi "vinterälskare" som vill ha snö, vi får ingen. Men dom som INTE vill ha snö, ja dom får hur mycket som helst
![]() ![]()
![]() |
#1220 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1221 |
Medlem
|
![]()
Förut så pratade min syster om världen ska gå under den 21:a december det här året, men jag sa att det är media som skriver ner massa skit. Hatar när dom ska skriva falska historier. Helt sjukt ju.
![]()
![]() |
#1222 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1223 |
Medlem
|
![]()
Du behöver inte oroa dig. Världen kommer inte gå under. Det som media skriver är skit.
![]() |
#1224 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hur var det, dom där tokidéerna bygger väl på Mayafolkets kalender eller nåt dylikt? Vet inte hur många gånger jag har upplevt undergången, senast var väl förra sommaren när den där undergångssnubben från USA var på G?
![]() ![]()
![]() |
#1225 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Den 21 dec slutar en 5125 år lång cykel i mayakalendern. Den 22 dec börjar nästa 5125-årscykel i mayakalendern... det är vad som händer, medans vi icke-mayaner firar jul som vanligt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 |
Medlem
|
![]()
Tror snarare på att en Vogonflotta kommer att förinta jorden för att bereda väg för en intergalaktisk motorväg. Därför ämnar jag sätta mig under ett bord den 21 december och trä en papplåda över huvudet.
Om jag inte sätter upp tummen i vädret med en handduk i andra handen. Vi får se. Svaret är i alla fall 42. ![]()
![]() |
#1227 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Den som minst anar kan undergången komma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 |
Medlem
|
![]()
Idag har allt gått fel
![]() ![]()
![]() |
#1229 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 |
Medlem
|
![]()
NASA är bullshit! Det ÄR en stor vogonflotta på väg och ska förinta hela jorden för att göra plats åt en stor, intergalaktisk motorväg. Så det så!
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|