![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
om ni har alla samma problem med era passagarerare så kommer det en lösning kan ej lägga in bilder på 3d tåg forumet men jag ska försöka och förklara 1. gå in på installation 2. gå in på grafik 3. längst upp så står det 1288X3800 klicka på den där i från kan ni kan ni ändra så har ni era resenärer kliver på direkt betalar m.m ha de göttans alla kör lungt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]() här kommer den. http://www.world-of-busdriver.com/index.php?id=744&L=1 Update 1.3.2 engelska sen när du har sparat så öppnar du hämtade filer om du har windows 7. sen då kommer det och stå patch 1-3-2-Europan-bus-simulator 2012 sen kommer det och stå get it her ptach your game öpnnar du den här datorn hårdisk c program files (x86) sen letar du upp efter astragon öpnnar den sen öppnar du bus-simulator 2012 efter det klickar du på winrar på själva uppdateringen tills så ljusblått sen drar du den till mappen så kommer det och stå forsätt så har du den där sen installera den och sen alle sen har du den i själva spelet .. sen e det bara och tuta och köra ha de gött micke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
tänkte bara fråga vet nån hur man gör en egen linje för att jag tänkte göra det ?? ha de gött pizzakungen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Hur tar man bort hambromsen på Bussen ? den ligger i och jag kan ej köra i väg hälsningar Stefan Lindmark i Gävle
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2012
|
![]()
Tycker nästan att grafiken är rätt simpel på Bussimulator 2012
tillex: när man kliver in i busen och sätter sig i förarsätet så kan man se på vänster sida att busen har ganska mycket mincraft grafik ![]() Men däremot tycker jag att det är bra att man kan köra så många linjer ![]() Däremot kan jag rekommendera Citybus Simulator München ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det gäller Biljett automaten
Hej är det nån som kan hjälpa mej med den Det var så här att kunden klev på och la fram pengar biljetten kom men kunden står kvar hur får man den att gå och sätta sej ? så jag kan ta nästa som vill åka mvh Stefan i Gävle God Jul
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|