![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det går ju faktiskt att göra manuellt också. Bara att kopiera över alla Shapes, Textures och terrtex från alla orginalrutterna utan att skriva över något.
![]()
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]() Citat:
Kom forresten over din Gotland-rute på trainsim.com. Men jeg fant Meråkerbanen, DK2000 og NDK liggende i en ROUTES-mappe på min eksterne hard-disk fra en tidligere filflytting pga reinstallering. Disse rutene ble kopiert over til ROUTES i MSTS. Mens det foregikk, så jeg at en del filer hadde JP, JP2, US, US2 foran filnavnene. Så.....da vil jo rutene fungere hos meg tydeligvis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
eg har problemer, eg har fått noen filer som hjalp litt men det kjem jo nye failed ti load hele tia, eg kjørte fra stavanger mot oslo på vinter tex, eg kom meg til vennesla, men rett etter tunnelen etter vennesla mot oslo så for eg shape failed to load d1pnt10dlftmnirc.s, dette er på vbsr5 snow tex eg har feilmeldinger på
fått hjelp av en togkolega å alle de loa to failed meldingene som har komt før har han hjelpt å sendt meg filer som fixa feilene, men no får eg bare nye meldinger håpe noen kan hjelpe, eg har kjørt fra osla til stavanger før men det var sommer tex, rart at det ska være forskjell. håpe da er noen som kan hjelpe men alle andre ruter funker fint på vinter tex |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Det saknas en snötexture. Inte mycket att göra åt, bästa lösningen är att kopera den fil som saknas från texture-mappen till texture/snow. Ser till att fixa det till nästa version.
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
D1tPnt10dLftMnlRC.s er et smalsporet og normalsporet sporstykke som ligger i Global/Shape mappe tilhørende texturefil hete DCleanTrack1 og DCleanTrack2.
De filene er i VBSR5/Shape/texture mappen kopier disse over i VBSR5/Shape/Texture/Snow mappen.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
TAKKER Å BUKKER ja no funker vbsr5 igjen
eg står no på herefoss, måtte bare kjøre en liten time før eg skrev på forumet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hei alle
Her er noen bilder fra VBSR5 ved Hellland hvor dagtoget til Oslo S venter på kryssende tog.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men èn ting: Hva med de mange filene i disse mappene som ikke trengs? Meråkerbanen og DK2000 fungerer nå fint hos meg. Har kjørt mye på førstnevnte de siste dagene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Veteran
|
![]()
Vissa ruttbyggare väljer att skicka med originalfilerna i sina rutter. Det blir lite större filer, men lättare att installera.
![]()
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |