![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Bygger lite då och då på SRJ. Det går ganska långsamt eftersom jag har andra saker att göra, men det går framåt i alla fall! Huvudsaken! Visar lite bilder från banans södra delar. ![]() 1. Den icke-färdiga miljön i Djursholms Ösby. 2. Östra utfarten från Djursholms Ösby. Till höger börjar banan till Eddavägen och rakt fram till Näsby Park. 3. Infarten till Framnäsviken på Eddavägs-linjen. 4. Utfarten från Framnäsviken. 5. Mellan Framnäsviken och Vikingavägen. 6. Slutstation Eddavägen. 7. Golfbanan mellan Altorp och Lahäll på Näsby Park-linjen. 8. Icke-färdiga stationen Viggbyholm på Österskärs-linjen. Jobbar vidare...
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ser bra ut så långt!
![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser mycket bra ut! Härligt att det byggs på...
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Va fint du har byggt!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej !
Ser bra ut , kommer att bli spännande när du blir färdig med rutten . Bygg du i den takt du känner för och har tid till . ![]() ![]() ![]() Jan-Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej! Ursäkta sent svar!
Det går framåt, men segt. Jag har nästan gjort klart hela Näsby Parks- och Eddaviksbanan, och halva Österskärsbanan, och delvis av Rimbobanan. Så är läget. Tänkte att jag bygger färdigt banorna mot Näsby Park, Eddavägen samt Österskär så släpper jag dessa linjer som del 1, så kan jag bygga färdigt Rimbo sen. ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Mycket bra idè, Det är ju briljant!!! Längtar... Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Man är ju bara så nyfiken, Kan du inte visa lite bilder från ditt mästerverk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|