![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Det går ikke, har installert alle lokomotivene og vognene på nytt. Det som er litt rart, det er at dette skjer med alle rutene jeg prøver å gå inn på world editor med. Det er ett eller annet feil, men hva? .. Jeg har sendt en support til Steam, men jeg får jo aldri noe svar tilbake. Skal i hvertfall prøve på nytt nå med å sende en support, og da forlanger jeg et svar tilbake!
Senast redigerad av TraindriverS den 2013-03-13 klockan 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jeg sendte en support til RailSimulator.com's e-postadresse i går, og i dag har jeg fått svar. Det jeg skulle gjøre, var at jeg først skulle slette lokalt spillinnhold/avinstallere. Så skulle jeg restarte Steam og installere TS2013 på nytt. (Installering pågår akkurat nå) Etter jeg er ferdig med å installere, skal jeg restarte Steam på nytt igjen. Etter det håper jeg problemet er løst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
.. Det hjalp ingenting.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Er det noen som har noen råd?
![]() EDIT: Nå er problemet fikset! Det jeg gjorde, var at jeg slettet alle nedlastinger i Utilities under package manager-mappen utenom nedlastinger jeg hadde kjøpt. Så gikk jeg inn i Steam igjen og bekreftet integriteten i spillbufferen, og etter det fungerte spillet bra. Senast redigerad av TraindriverS den 2013-03-16 klockan 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|