![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Om intresse finns att följa detta projekt mer ingående finns en sida att kolla på på Facebook, där kommer jag uppdatera mer frekvent medans större uppdateringar kommer här på forumet!
![]() http://www.facebook.com/pages/Granders/138103136358696 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Virkelig bra!
Kommer den i freeware eller payware? Ser frem til at bruge den ![]() Best regards: Jeppe |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Din signatur siger "Railworks 3", men den får forhåbentlig opdatering til TS2013 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Vet inte om du egentligen behöver mer referensmaterial nu men denna filmen visar bra hur jag upplever att Öresundstågen ser ut "in real life".
![]() Tänker framför allt på chassits och fönsternas färgnyanser/lyster. http://www.youtube.com/watch?v=dTH6n...e&t=1m30s&hd=1 (Gör sig bäst i 1080p såklart. ![]() //H |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Det har inte hänt så mycket, just nu kämpar jag för att bli klar med Itinovagnen och sedan med skolan dem sista veckorna som är kvar. Håll ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Ursäkta om jag frågar men jag är ganska nyfiken på vad för slags skola det är, alltså, gymnasie, högskola m.m?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|