|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#28 |
|
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
... har pågått idag. Det är ett grannlaga arbete att få måtten rätt på de två olika koppeltyperna, men det börjar likna nåt nu.
Har även snickrat ihop ett antal G- och Oa-vagnar som "produkter". Bengans och Ekans förträffliga texturer kom till användning för att få variation Även Bears "Baklastare" har blivit en "produktlast" av den anledningen att just denna typ av last välte en vagn av spåret. Så går det med för hög tyngdpunkt och för hög kurvhastighet? (se Krister Persons bild nedan) http://www.jvmv2.se/forum/index.php?id=116660 All "tågsammansättning" sker i Surveyor - försöken med lastning i Driver har jag gett upp ![]() Lite shots att titta på följer nedan: de tre första på "normalkopplade" vagnar och den sista på koppelstångskopplade...
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|