|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
Jag tackar jag tackar!
Och som belöning, bara för att du skrev så sent på dygnet, så kommer en förhandsvisning på den riktiga texturen som även den konstrueras!
Senast redigerad av granders den 2013-06-04 klockan 03:22. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Jag tackar så mycket för den fina lilla bonusen så här på den tidiga morgonkvisten!
Det ser riktigt bra ut, ser fram emot att susa fram genom öppna landskap med denna och Y2:an!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
|
Snyggt!
Den här sketchupmodellen kanske kan komma till användning: http://sketchup.google.com/3dwarehou...a2&prevstart=0
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
Sitter inte strömtagaren på mittenvagnen?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
Jo, det såg jag visst nu att den gjorde! Då är det interiör som står på schemat istället!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Läckert! Ser mycket fram emot en release av denna
|