![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1606 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, man har varit här en evighet känns det som. Men kommer nog aldrig få nog, det är ett jäkla bra forum med bra medlemmar. Och ja, TÅG150 i Gävle kommer man starkt ihåg...en av höjdpunkterna i ens liv. Så mycket gamla tåg rullande på samma gäng. Detta skulle absolut vara ett årligt återkommande evenemang. Inget jag skulle missa!
![]() |
#1607 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Skönt, då har man bokat klart en överraskningsresa åt mig och flickvännen till Framsidan i sommar
![]() ![]()
![]() |
#1608 |
Medlem
|
![]()
Då har man äntligen fixat klart bilderna från ens tågluff förra sommaren, så småningom kanske en fortsättande del kommer här på forumet...
![]()
![]() |
#1609 |
Medlem
|
![]()
Plockade upp en fullt fungerande CBS Colecovision för 80kr för nån dag sen. Ja ibland har man tur!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1610 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om en vecka är jag i Tallinn med ett par kompisar och handlar billig sprit. Resfeber, resfeber, resfeber...
![]() |
#1611 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Jag har fått hem mina nya glasögon. ÄNTLIGEN KAN MAN SE
![]()
![]() |
#1612 |
Medlem
|
![]()
och nu har man SOMMARLOV
![]()
![]() |
#1613 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Då har man äntligen en ny dator! Bärbar dessutom...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1614 |
Medlem
|
![]()
Kan bara hålla med!
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#1615 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() lite OT: skulle du kunna (om möjligt, jag tvingar dig inte) ta någon textur bild av deras HC rälsbuss. Det skulle vara roligt att ha den till trainz. Skulle du i så fall ta en bild framifrån och en som täcker hela "långsidan" ![]()
![]() |
![]() |
#1616 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1617 |
Medlem
|
![]()
Nu jäklar..!
![]() För två veckor sen begav jag mig upp till vackra, underbara, älskade Östersund på en kortvisit och kunde efter lite funderande göra slag i en av de drömmar jag haft senaste åren. Nämligen att köpa mig en Volvo V70 Classic Bi-Fuel, som alltså drivs av antingingen biogas eller bensin. Kanonbra som jag haft nu i två veckor och trivs riktigt riktigt bra med. Framförallt är den betydligt vänligare mot miljön än en ren bensinbil men de rörliga kostnaderna är också betydligt lägre än min förra bil. Vinst för både min plånbok och miljön, således. Positiva sak nummer två är förra helgen som spenderades i Visby på Almedalsveckans sista dagar med riktigt fint väder, mycket politik, god mat och grymt umgänge. Och nu är det långhelg och således kort vecka nästa vecka, för att därefter gå på en veckas semester. Det går bra nu.
![]() |
#1618 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Efter 4 veckor som seglingsinstruktör med hopplöst bråkiga ungar tar jag nu äntligen sommarlov. Härligt.
![]()
![]() |
#1619 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Rattade precis en 737a ner från Arlanda till Kastrup i FSX, första seriösa turen i denna simulator trots att jag har ägt den sedan den släpptes... Ska erkännas att det är snyggare än FS9, även om FPS blir störande lågt ibland...
![]()
![]() |
#1620 |
Medlem
|
![]()
Då är man 18år gammal om 50min.
![]() EDIT; Såg att jag hade ett inlägg i "grattis-forumet" från när jag var 16, fan vad tiden flyger fram när man leker med tåg. Senast redigerad av GBSF den 2013-07-24 klockan 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|